Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_m1BJ

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Najgorsza obsługa z jaką kiedykolwiek się spotkałam! Brak dobrej woli, brak wiarygodnych informacji na temat zamówienia i dostawy, a nawet jawne wprowadzanie w błąd. Brak chęci rozwiązania problemu. ODRADZAM! 10 czerwca przed południem złożyłam zamówienie na pralkę. Zgodnie z zapewnieniem na stronie internetowej dostawa była zagwarantowana na środę 12 czerwca. 11 czerwca popołudniu dostałam wiadomość e-mail o tym, że dostawa nie dojdzie w terminie i że ktoś z Media Expert się ze mną skontaktuje jak zostanie ustalony nowy termin. Dodam tylko, że na środę specjalnie wzięłam urlop w pracy. Nikt ze strony Media Expert się ze mną nie skontaktował. W czwartek 13 czerwca zadzwoniłam próbując dowiedzieć się kiedy będzie dostawa. Okazało się, że najwcześniej w poniedziałek 17 czerwca. Zatem obiecali mi dostawę po 2 dniach od zamówienia, a potem stwierdzili, że będzie po 7 daniach. Dodam, że pralka miała do mnie dotrzeć ze sklepu w moim mieście, czyli ok. 15 minut drogi samochodem. Mimo zapewnień, że opóźniona dostawa dotrze 17 czerwca, mimo moich próśb i telefonów, pralka nie dotarła do mnie w dniu wskazanym przez Media Expert. Co więcej, podczas rozmowy z konsultantem w ustalonym dniu dostawy (po godzinie 17:00) zostałam zapewniona, że kurier z towarem już do mnie jedzie! Okazało się, że to nieprawda. Następnego dnia (kolejny niedotrzymany termin) dzwoniłam zarówno na infolinię, jak i do sklepu, z którego pralka miała przyjechać i dalej nie mogłam się doprosić o dostawę towaru za który zapłaciłam. Udało się wywalczyć dopiero po uporczywych prośbach. Na domiar wszystkiego po kilku dniach zadzwonili do mnie ze sklepu, żeby umówić się na termin (kolejny!) dostawy, więc nawet nie wiedzieli, że już zrealizowali moje zamówienie. Próbowałam składać reklamację, ale zostałam potraktowana tak lekceważąco, że czuję się bezsilna. Mimo próśb nie dostałam nawet uzasadnienia odmowy przyznania rekompensaty, o którą prosiłam. #mediaexpertodradzam #mediaexpertnigdywiecej #mediaexpertfatalnaobsluga Marta