Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_OzSf

Dotycząca firmy: Komputronik

Treść opinii: Dnia 25.04.2017 stałam się szczęśliwa posiadaczką notebooka Surface Pro.Niestety od samego początku urżadzenie sprawiało problemy : nie było kompatybilne z klawiaturą, wyłączało się bez powodu, rozpikselowywało obraz, nie można było wpisać na klawiaturze niektórych liter, nie podświetlała się klawiatura.Oddany był do reklamacji i zwrócono mi go w takim samym stanie jak przed .Nadal te wszystkie wady występowały więc nie jestem pewna czy w ogóle ktokolwiek rozkręcał urzadzenie i próbował je naprawić.Napisałam skarge do siedziby Komputronika w Poznaniu.Odpisano mi że urządzenie naprawiono.Pod koniec gwarancji noteebook wyłączył się zupełnie.Nie dało się z niego skorzystać.Ponownie oddałam go do reklamacjji w filii Komputronika w Sieradzu przy ul. Grunwaldzkiej 1.Po jakimś czasie dostałam odp. dot notebooka że ma uszkodzenie mechaniczne więc go nie naprawiono i w takim stanie został mi zwrócony.Niemili Panowie w Sieradzu nie potrafili mi odp. na pytanie jakie uszkodzenie ? Do dziś nie wiem co się zadziało.Natomiast po dłuższym czasie dost. tez odp. dot. klawiatury .Okazało się ze jest " nienaprawialna ( zaznaczam ze przed oddaniem do reklamacji jeszcze działała ) W sieradzkiej filii Kopmutronik nie oddano mi klawiatury, zrobiono korekte faktury i zwrócono mi złotówkę ponieważ tyle kosztowała klawiatura w promocji przy zakupie noteebooka.Jestem nadal w szkoku, nalegałam na zwrot klawiatury ale panowie nadal byli niemili i nie wyjaśnili na jakiej podst. nie dokonano naprawy, dlaczego odstąpiono od umowy chociaż w piśmie reklamacyjnym żądałam po raz kolejny naprawy lub wymiany urządzenia.Nikt nie potrafi mi podać podstawy prawnej ani przyczyny tak beszczelnego potraktowania klienta.Zaangarzowany jest w sprawę Rzecznik Praw Konsumenta , niestety do dnia dzisiejszego nie ma odp. na tą sytuację.Dzwoniłam do siedziby w Poznaniu i powiedziano mi że to MIicrosoft zadecydował o takiej formie załatwienia relkamacji.Nadal nie mam popsuty noteebook, klawiatura zaginęła, nikt nie mówi dlaczego tak się zadziało. ogólnie klient jest mocno ignorowany.Oczekiwałam uczciwego rozpatrzenia reklamacji.