Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_oHEG

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Kupiłam kuchenkę, w której miał być montaż, lecz nie byłam przygotowana, ponieważ nie posiadałam węża do butli gazowej. Po zakupieniu węża zadzwoniłam na infolinię by zamówić ponownie montaż kuchenki. Kuchenka miała być zamontowana 16.07.2019 r. w godzinach 11:00 - 16:00, czekałam w domu cały dzień lecz nikt się nie zjawił. Dodam, że to zamówienie zam/812156. Dodzwoniłam się do infolinii by dowiedzieć się co się dzieje ze zleceniem montażu. Konsultant przeprosił mnie i potwierdził, że faktycznie miał być montaż na dziś. Przekazał sprawę do dyspozytorni, dyspozytor w ciągu godziny miał do mnie oddzwonić. Nie miałam połączenia. Dodam, że wszystkie te rozmowy z konsultantami były nagrywane. Dodzwoniłam się ponownie do konsultanta i pytałam co się dzieje. Pan oznajmił mi, że zlecenie jest na jutro. To jakieś nieporozumienie skoro miałam je na dzisiaj. Zażądałam montażu kuchenki na dzień dzisiejszy i niestety dostałam odpowiedź odmowną. Musiałam przesunąć termin na 18.07.2019 r. upewniając się 3 razy czy na pewno w godzinach 11:00-16:00 zostanie podłączona do butli gazowej. Nawet mi proponowano zwrot środków co jest jeszcze bardziej kompletnym nieporozumieniem ze wzgląd, iż zmuszają mnie tylko bym sama zamontowała wąż z kuchenki do butli by stracić gwarancję. Nie polecam usług montażowych sklepu RTV Euro.