Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_dpfj

Dotycząca firmy: BMS

Treść opinii: WItam, Zdecydowanie NIE polecam. Przed naprawą pokazałem Panu z BMS service jak wygląda usterka zmywarki stwierdził,iż naprawa będzie bez problemowa. Inny Pan, który przyjechał na naprawę stwierdził,że nie jest w stanie naprawić zmywarki. Cała weryfikacja(próba naprawy - odkręcenie obudowy i opinia) trwała 20 minut. Pan, który naprawiał zmywarkę skasował 80 złotych i stwierdził, iż zmywarki nie da rady naprawić. Na miejscu zostałem poinformowany,że jeśli chciałbym odzyskać część pieniędzy sklep BMS odliczy 50 złotych przy zakupie nowej zmywarki :) koło się zamyka. Kompletny brak komunikacji tworzy chaos za który płaci klient i to 80 złotych za 20 minut z nadal zepsutym sprzętem.