Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_4DwF

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Dość często robię zakupy w państwa sieci ale oddział w Swarzędzu jest idealnym przykładem jak nie traktować klienta. Trzy razy próbowałem kupić materiał z działu drzewnego. Awaria piły - ok rozumię. Pan obsługujący przychodzi na 14:00 godzine... że co ..? To po co jest tam cała reszta.? Ale dzisiaj to przeszli samych siebie. Pan , który obsługuje pile udaje że nie widzi klientów. Rozumię, że ma jakąś kolejkę ale jak ja mam się w nią ustawić ze swoim zamówieniem kiedy ten mnie ignoruje..? Jest tam jeszcze wiele innych osób ale nikt nie jest zainteresowany obsługą. Może by zainwestować w większą ilość personelu jeśli obecna obsada jest tak przeciążona działaniami związanymi z funkcjonowaniem tego przybytku, że nie realizuje swojego podstawowego obowiązków jakim powinna być obsługa klientów... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)