Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_1YeH

Dotycząca firmy: Oferteo.pl

Treść opinii: Moja refleksja jest taka jak w tytule komentarza. Zalogowalam się na Oferteo z oczywistych względów, żeby zdobyć pierwszych klientów dla mojej firmy. Pani opiekunka miała ze mną kontakt tylko do czasu zaksiegowania wpłaty za fakturę a potem...slad po niej zaginął. Ale nie to jest tak smieszne i żałosne...ponieważ obawiam się że spora część przesyłanych mi zleceń jest fikcyjna. Rozumiem że klienci czasami mogą pochopnie podjąć decyzję o zamieszczeniu swojego zlecenia i wyrażeniu zapotrzebowania na usługę ale to niepokojące jeśli 90 % przypadków telefon klienta nie odpowiada już minutę po zamkeszczeniu ogloszenia lub od razu klient informuje że to pomyłka lub nieaktualne. Nie zdziwila bym się gdyby i ci klienci ktorzy odbierają telefon nie są podstawieni. W końcu zapłacić można każdemu który wymyśli sobie bajkę i parę razy odbierze telefon a na koniec powie że się przecież pomylił i nie potrzebuje usługi. Oczywiście zero podpowiedzi od klientów na email lub na czacie. Żenada. Sądzę że warto było by zainteresować się metodami działania Oferteo pod kątem nieuczciwego postępowania i rozważyć analizę tematu w odpowiednich instytucjach. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)