Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_TpqA

Dotycząca firmy: E.Leclerc

Treść opinii: Pierwszym problemem z jakim się spotkałam, było znalezienie miejsca na parkingu. Głównym problemem sklepu jest brak cen bądź ceny które nie zgadzają się z produktem. Kiedy przy kasie okazuje się, że produkt ma inną cenę, Pani Kasjerka udaje się na sklep w celu sprawdzenia, po czym można usłyszeć, że cena juz nieaktualna, ale nikt jej nie zmienił. Kolejny problem to zupełny brak wiedzy o asortymencie, gdzie co się znajduje, jakie promocje obowiązują, czy kwestia gratisów do zakupu danego produktu. Palety stojące w alejkach uniemożliwiające przejście. Brak asortymentu promocyjnego. Awaria lodówek chłodniczych która doprowadziło do wycieku wody. Wyschnięte wędliny oraz sery, zgnite owoce oraz warzywa. Brak zwrotów grzecznościowych. Ogromne kolejki, otwarta jedna kasa. Obsługa na niskim poziomie.