Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_v4VW

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Chciałam bardzo PODZIĘKOWAĆ jednemu Panu, którego pomoc w mojej sprawie była nieoceniona. Awaria, która wystąpiła u mnie trwała dwa dni. Przez ten czas dzwoniąc na infolinie i rozmawiając z innymi pracownikami słyszałam, że problem jest właśnie rozwiązywany, że awaria będzie trwała jeszcze 2...3 godziny, że problem będzie rozwiązany zdalnie.. Żebym uzbroila się w cierpliwość itd. itp.... Dopiero następnego dnia wieczorem dodzwoniłam się na infolinię i połączono mnie z Panem, który naprawdę szybko rozwiązał mój problem. Pomimo dość później już pory (20.30) udało Mu się skontaktować z technikiem, który się ze mną skontaktował 10 minut później. W przeciągu 30 minut przyjechał do mnie i zlikwidował awarię. Jak się okazało zdalnie nic nie dałoby się zrobić. Dlatego bardzo się cieszę, że na infolinii pracują takie osoby jak ten Pan, które nie obiecują tylko działają. Oby więcej takich pracowników posiadała Vectra! Jeszcze raz dziękuję!!! (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO)