Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Mds5

Dotycząca firmy: PAWO

Treść opinii: Ja z moim narzyczonym wzięliśmy udział w konkursie Pawo na targach ślubnych. Do wygrania był garnitur, dostał informacje ze wygrał. Kontaktowała się obsługą klienta z moim narzyczonym, poinformowala go pani że wygrał garnitur. Narzyczony w tym samym tygodniu czy aby na pewno on go wygrał, na to odpowiedzieć była że oczywiście że tak. Obsługa poinformowała nas ze z racji że mamy w 2021 roku ślub mamy się skontaktować w październik / listopad tego roku. W weekend zadzwonilismy żeby dowiedzieć się co i jak, ale niestety dostaliśmy informację że moj narzyczony nie wygrał tego garnituru! Jak można tak potraktować klienta jeszcze do tego Sama PANI POWIEDZIAŁA ŻE MUSIMY MIEĆ ŻADNEGO POTWIERDZENIA ANI NIE KUSIMY PODJEZDZAC DO SALONU! Po prostu nieuczciwa firma myslalam ze jak na salon Pawo mozna im zaufać i nie trzeba jeździć po jakieś potwierdzenia a tu taka sytuacja. Nie postępuje się tak z klientami!!!!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)