Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_WPn2

Dotycząca firmy: PSB Mrówka

Treść opinii: 1.Market budowlany z dużą ilością produktów.Produkty dobrze oznakowane, nie ma problemu ze znalezieniem ceny. Zgodność cen na produkcie z ceną przy kasie.Towar dobrze wyeksponowany, nie ma wrażenie braków asortymentu na pólkach. 2.Doradcy dostępni dla klienta, każdy dział sprzedaży ma swojego doradcę.Posiadają identyfikatory z imieniem, czysty, schludny strój. Doradcy dopytują klienta o jego realne potrzeby,, wykazują się znajomością produktów. Potrafią podkreślić zalety produktów. dobrze opisują aktualne promocje, podkreślają korzyści dla klienta. Witają i żegnają klientów.Nie proponują dodatkowych produktów.Proponują katalogi,jeśli towaru nie ma na stanie sprawdzają w komputerze i udzielają informacji, kiedy będzie dostępny. 3. Czyste szyby, ściany, podłogi.Towar wyłożony wysoko na półkach dobrze zabezpieczony, nie stwarza niebezpieczeństwa dla klienta.Ciągi komunikacyjne zachowane, w jednym miejscu stał wózek z nie rozładowanym towarem, brak pracownika który robiłby to na bieżąco.Plakaty informujące o programie Pay Back. 4.Kasjer informuje o programie PayBack, proponuje założenie karty.Wita i żegna klienta, zaprasza ponownie.Proponuje dodatkowe towary.