Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_WPn2

Dotycząca firmy: Martes Sport

Treść opinii: 1.Pracownicy witają klientów przy wejściu, brak kontaktu wzrokowego. Z 5 pracowników na sali obecne są dwie osoby,pozostałe co chwila idą na zaplecze. Pracownicy zajęci są rozkładaniem towaru, na tym skupiają całą swoją uwagę. Klienci wchodzą i wychodzą, nikt ich nie zatrzymuje i nie pyta, czy w czymś im pomóc., nie ma szans aby kogoś dopytać o interesująca klienta rzecz.Klienci czekają przy kasie, zanim kasjer do nich podejdzie. 2.Czyste podłogi, szyby, przymierzalnie. Ciągi komunikacyjne zastawione w niektórych miejscach pudłami z towarem. Zastawiona informacja o promocji. 5.Kasjer zaproponował dodatkowy produkt.Powitał i pożegnał klienta,zaprosił ponownie.Pracownicy posiadają identyfikatory,schludne,czyste stroje firmowe.Ogólne wrażenie takie,że przeszkadza się pracownikom w rozkładaniu towaru.