Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_nJuO

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Witam W dniu 20-11-2019r kurier który obsługuje moja firmę nie odebrał paczek, zlecenie odbioru jest stałe. dzwoniąc na biuro obsługi klienta kurier został sprawdzony po GPSie i okazało się ze był pod siedziba i zrealizował zlecenie... protokół odbioru i paczki który powinien dostać nadal mam u siebie. Kurier twierdził ze się nie dostał - ok przyjmuje takie wytłumaczenie, chodź bylem w domu i nie słyszałem aby dzwonił na dzwonek. Następnego dnia zadzwoniłem do mojego opiekuna z DPD z prośba o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Pani koordynatorka zapewniła mnie ze wszystko zostało wyjaśnione i kurier dziś odbierze wszystkie przesyłki. Żona chcąc się upewnić czy kurier na pewno się pojawi zadzwoniła w celu potwierdzenia odbioru zaległych i bieżących zamówień, usłyszała ze będzie ale paczki maja byc zniesione do piwnicy bo "on" nie będzie dźwigać bo jest zmęczony i nie zmieści wszystkiego i prosi o kontakt do swojego szefa aby podjechał swoim autem i odebrał resztę paczek. Pan po odebraniu telefonu od zony zapytał ile jest paczek i na ile razy będzie musiał wychodzić na górę... Żona powiedziała ze 3 razy na co Pan odpowiedział cytuje : "Bez jaj nie będę chodzić tyle razy". Przed godzina 17 pojawił się pracownik tego człowieka po odbiór paczek. Wszedł na górę zabrał 21 folio paków i zniknął... reszta paczek została wraz z paczkami z poprzedniego dnia. Przez około 40 min próbowałem dodzwonić się do kuriera lecz telefon był zajęty lub odrzucał połączenia. Zadzwoniłem na infolinie, osoba która mnie obsługiwała dodzwoniła się do kuriera który stwierdził ze nie będzie nosić paczek bo są niestandardowe i nie zgodne z umowa. Dodam ze od kilku lat wysyłam takie same paczki z godne z umowa którą mam zawarta z firma DPD, każda paczka spełnia wymiary i wagę która jest w umowie. Straciłem kilku klientów przez nie kompetentne osoby które nie umieją wywiązać się z umowy ! Musiałem zawozić paczki osobiście a według zawartej umowy ma odbierać je kurier ! Jeżeli sytuacja się powtórzy zmienię firmę kurierska na taka z która współpraca będzie się układać znacząco lepiej (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)