Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_M5Lt

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: W dniu wczorajszym (29.11.2019) dostaje powiadomienie, że towar zostanie przywieziony w godzinach 16:10-20:00 i na ok. godzinę przed dostawą zadzwoni technik-dostawca. O godzinie 20:10 dostaje telefon, że jedzie i będzie przed 21!! Pytam się, co znaczy ta obsuwa czasowa, a ten, że on rozwozi od 15 do 21 i pierwszy raz spotyka się z taką wiadomością jaką ja otrzymałem ze sklepu. Na infolinii pracownik mówi, że on może tylko anulować zlecenie i oddadzą mi kasę, na pytanie jakie jest inne rozwiązanie, bo sprzęt chciałem, to słyszałem tylko oddech w słuchawce. Jestem przekonany, że robią to specjalnie żeby klienci korzystali z płatnych usług dodatkowych, ale serio za wniesienie tv do domu miałbym zapłacić 35zł?. Nie szanują klienta, to będę zamawiać w innych sklepach. Nigdy więcej RTV EURO AGD