Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Ax2A

Dotycząca firmy: BMW Auto Premium

Treść opinii: Odstawiłam auto X3 na trzy dni do wymiany jakiejś półośki czy coś w tym sensie ( auto ma przejechane 34000) owszem dostałam samochód zastępczy też X3 ale tutaj działała Warszawa żeby to auto mi dać. Mój samochód miał być gotowy na drugi dzień. Niestety nie był ale to się okazało gdy pojechałam do Świlczy odebrać go. Pan mi powiedział że część dopiero otrzymali i dzisiaj samochód naprawią. Niestety nie zrobili tego ponieważ w serwisie mieli kolejkę innych samochodów z bieżących zleceń więc moje poszło w odstawkę. Trzeciego dnia musiałam oddać auto zastępcze, a moje w dalszym ciągu nie było zrobione. Więc odebrałam je bo miałam ważny wyjazd firmowy. Umówiłam następny termin za miesiąc . Ostawiłam auto dostałam auto zastępcze ale nie tej samej klasy bo mniejsze nie wygodne i jazda nim mnie stresuje. Tutaj już nie Warszawa się ze mną kontaktowała o samochód zastępczy tylko salon Auto-Premium. Miałam czekać na telefon jak auto bedzie gotowe . Dzwonię po dwóch dniach i pytam co z moim autem. Pan raczył mnie poinformować że jeszcze trochę zejdzie bo musieli zamówić inną część bo to nie ta jest do wymiany co miała być tylko co innego okazało się wadliwe. Część już przyszła. Proszę czekać na telefon - powiedział Pan. No dobra więc czekałam kolejnych 4 dni . Dzwonię i pytam czy auto już jest gotowe? A Pan mi na to że zgubili klucze od mojego samochodu i nie mogą ich zlokalizować. Ręce opadają! Nie wiem czy ja mam pecha, czy tak niekompetentne osoby tam pracują. Jestem rozczarowana że serwis BMW tak kiepsko traktuje swoich klientów. Brak informacji trzeba samemu wydzwaniać i się wypytywać co i jak. Fatalna obsługa!