Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ovTo

Dotycząca firmy: FedEx

Treść opinii: Pan kurier (z obcym akcentem) poinformował mnie, że on pracuje w gidzinach 11-13 i jeżeli nie mogę być w domu to on oddaje paczkę do magazynu, ktory znajduje się (co najlepsze) w Łomiankach, mimo iż w emailu jaki dostajemy od firmy fedex jest informacja o tym że będzie ponawiana próba doreczenia jeszcze dwukrotnie. Za radą pana kuriera wysłałam do niego smsa z przekierowaniem na inny adres(piatek). Po weekendzie sprawdziłam status przesyłki - w oddziale, wtorek to samo. Kontakt z kurierem który mówi że przesłał smsa do oddziału, dzwonię do oddziału, po 10 minutach ktoś odbiera i dowiaduje się że przesylka nie została przekierowana, ponieważ może to zrobić wyłącznie nadawca. Pani zapewniła mnie że wyśle dyspozycje do kuriera z ponownych doręczeniem na ten sam adres, a kurier mowi mi że on paczkę przekierowal i nie doreczy mi jej od 16 ani w żadnych innych godzinach jak 11-13, chociaż jak sie dowiedzialam pan kurier pracuje do godziny 17, a jeżeli chce paczkę odebrać od 17 do 19 to mam zapłacić dodatkowo kurierowi. Gratulacje dla firmy za wybieranie pracowników, nigdy nie miałam takiego problemu z przesyłką ani z kontaktowaniem się z biurem obsługi klienta