Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Zyms

Dotycząca firmy: KFC

Treść opinii: W dniu dzisiejszym okolo godziny 19 mój mąż zamówił kfc przez aplikację, dostawa przyjechala w miarę o czasie, ale w zamówieniu ktore zostalo zapłacone nie bylo jednego produktu. Zadzwoniłam od razu na infolinię, odczekalam swoje i zglosilam że nie dojechał jeden produkt który byl opłacony. Pan z infolini powiedział że dojedzie w ciągu 30 minut i to zgłosi do restauracji. Po godzinie oczekiwania ponownie zadzwoniłam i otrzymałam informację że będzie sie kontaktować restauracja w ciągu kilku minut. Minęła ponownie godzina i cisza. Zadzwoniłam ponownie i już zrezygnowalam z produktu ktory nie dojechał i poprosiłam o inne rozwiązanie i oczywiście ponownie cisza. Brak z waszej strony odpowiedzialnosci i podejścia do klienta, ja tego tak nie zostawię za brak reakcji z waszej strony.