Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Y9Mn

Dotycząca firmy: Etam

Treść opinii: Zamówienie złożyłam i opłaciłam 9 stycznia 2020 w sklepie online. Mając na uwadze prestiż i rozpoznawalność marki, nie przyszło mi do głowy by szukać opinii o sklepie online. Błąd! Od 10 stycznia na moim koncie cały czas widniej informacja "przygotowanie do wysyłki". Brak jakiejkolwiek informacji z działu obsługi klienta. Próbowałam się skontaktować za pomocą formularza na ich stronie i bezpośrednio mailowo - bezskutecznie. Numer telefonu niestety niedostępny. Nie jestem w stanie zrozumieć jak taka marka jak etam może w tak lekceważący sposób podchodzić do klientów. Zrazili mnie do siebie skutecznie. Więcej nie zamierzam nic u nich kupować, nawet w sklepach stacjonarnych!! Tymczasem pozostaje mi chyba jedynie UOKiK ...