Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_b6Kb

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: Obsługa klienta już przez nich zdobytego to jakaś porażka.Uwazaja że jak już klienta zdobyli to nie muszą się nim przejmować Doradca klienta (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) ma w nosie swoich klientów bezczelnie mówi wprost że nie ma dla nich czasu bo ma swoją pracę jak tak można,?! Pomijając fakt że bank nieustannie gubi dostarczane dokumenty nie mówiąc już o RODO to jeszcze bezczelnie potrafi pisać upomnienia i pobierać za nie opłaty mimo tego że sami mają bałagan w systemie i teczkach klient musi się znać na wszystkim i o wszystkim pamiętać łącznie z tym żeby pani wpisała do komputera dwie cyfry bo za chwilę albo zgubi dokumenty albo w systemie będzie to już przedawnione i kolejny raz trzeba będzie donosić im te same dokumenty. Obsługując rachunek kredytowy parę lat nikt nie informuje że trzeba coś przyjść podpisać przez parę lat i nagle jak ich bledy wychodzą na jaw w systemie to zdziwieni że klient tego nie zrobił a skąd miał wiedziec skoro nikt z pracowników mu o tym nie powiedział.rece opadają naprawdę z daleka od tego banku zwłaszcza tego oddziału.ZDECYDOWANIE NIE POLECAM