Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Zuzu

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: W dniu wczorajszym (30 stycznia) udałem się punktu Plusa i Cyfrowego Polsatu moim mieście w celu przedłużenia umowy. Po odpowiednim rozpoznaniu moich potrzeb przez doradcę, okazało się, że skończyła mi się umowa na telefon w innej sieci i internet też u innego operatora. Na początku nie chciałem nic słyszeć o innych ofertach, tylko o tej po którą przyszedłem. Stety dla mnie, że Pan, który mnie obsługiwał nie pozwolił mi odejść bez "zapoznania się z propozycją". To czego doświadczyłem podczas obsługi przerosło moje najśmiejsze oczekiwania. Bardzo profesjonalne podejście do klienta polegało na uzupełnienie krok po kroku czystej kartki informacjami, jakie ode mnie uzyskał. Oczywiście o telewizji, o internecie i o abonamentach i w ogóle o rabatowaniu usług w SmatDomie. Jak mi się przypomniało, że skończyły mi się u mowy na telefon i internet to od razu chętniej słuchałem propozycji. Przedłużyłem umowę na telewizję, dobrałem internet. Mało tego, przeniosłem swój numer z T-Mobile i dorzuciliśmy jeszcze numer żony, który był na kartę. Teraz oboje mamy super abonament z dużą paczką internetu. Dotychchczas płaciliśmy za telefony i internet 130 zł, a w Plusie w połączeniu z Cyfrowym Polsatem (telewizja) płacimy 100 zł. Miesięcznie zaczynamy oszczędzać 30 zł. Do tego wszystkiego dostaliśmy 3 miesiące abonamentu gratis na telewizję, miesiąc gratis na internet. Jednym słowem, a w zasadzie dwoma. Udana wycieczka do Plusa. No ok, w czterech słowach. Serdecznie polecam ten punkt bo wykazują inicjatywę, aby sprzedać więcej. Dla mnie to bez różnicy, cieszę się z oszczędności, które zaczynają zostawać w portfelu.