Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Jakby tam nie było, Żabka zawsze nas ratuje w niedziele niehandlowe, to jest dobry plus w jej stronę. Ale z resztą, tyle razy tam robiłam zakupy w ciągu tyle lat, a nieuprzejma obsługa tam się nie zmienia. Oczywiście, kiedy wchodzi klient do sklepu, pracowniki normalnie sobie pozwalają zajmować się swoimi rzeczami, a w twoją stronę maksymalnie mogą tylko się popatrzeć. Do póki sam klient już nie będzie zdenerwowany i nie zrobi uwagę pracownikom sklepu . Często Pani kasjerka rozmawia se przez telefon za kasą, kiedy stoi już kolejka z ludzi. Towary aby gdzie się znajdują. A cenę, nie ma co powiedzieć.. Pod serkiem wiejskim znajdujemy cenę parówek Berlinek, daty towarów ( najbardziej - mlecznych ) często są przeterminowane . O aplikację żabki.. muszę sama prosić żeby mi zeskanowali kod. Żadnego polecenia o założeniu tej aplikacji lub czy ja ją mam.