Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_WM6U

Dotycząca firmy: DHL

Treść opinii: Kurier DHL zostawił dla córki przesyłkę, która podała dom rodzinny do odbioru. Powiedział, że nie trzeba za nią płacić. Na drugi dzień przyjechał z informacją, że jednak system się pomylił i trzeba za nią zapłacić. Żeby ułatwić mu wyjaśnienie tej sprawy, wskazałam mu gdzie ją znajdzie, aby skutecznie wyjaśnić tę sprawę. Skończyło się wyzwiskami, skandalem, grozbami uszczerbku na zdrowiu w miejscu publicznym w obecności innych osób, które są wstrząśnięte zaistniałą sytuacją. Na szczęście jest monitoring i świadkowie. Żałuję, że pomogłam temu Panu, a że takimi przykrościami skończy się dla mojej córki to wcale nie przeszło mi przez myśl. Więc uważajcie, bo nie wiadomo kim jest twój kurier?