Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_awqB

Dotycząca firmy: DHL

Treść opinii: Dzisiaj tj 05.03.2010 paczka miała być między godz 12:00 - 14:00 , godz 13:20 dostaje sms że przesyłkę awiozowano. mieszkam w bloku i nikt o tej porze nie dzwonił domofonem, ani telefonicznie (gdzie Pani w DHL na reklamacji twierdzi że nie podano nr tel i dlatego kurier nioe dzwonił, w wiadomośi e-mail też brak tel do kuriera). Paczkę teraz muszę leciec odebrać do punktu który nie wiadomo gdzie jest. Ja to się dziwnię że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł zbiorowego sądu za takie coś toż to grabież pieniędzy bo kurierowi się nioe chciało dostarczyć paczki za którą sie słono płaci . Jeśli bym chciała odebrć ją w punkcie to bym wybrała taką opcję. Mieszkam na Gałczyńskiego w Bolesławcu i najbliższy punkt DHL Service Point jest na ul Jana Pawła II a paczkę zostawili mi gdzieś na jakieejś ul Kopernika i to w żabce - kpiny jakięś. Pani która oddzwoniła z reklamacji to jakaś słabo poinformowana gdzie są punkty i twierdziła że to najbliższy i na 100% da sobie obie ręce obciąc że kurier u mnie był. Pogroziłam Pani że mogę to sprawdzić na monitoringu i sprawa trafi do sadu. I wymagam od Pani pisma z podpisem jej prezesa firmy i kuriera że odbyła się taka rozmowa między firmą DHL a kurierem. I oczywiście Pani twierdzi że jak jest paczka w punkcie nic już nie można zrobic to co to za firma? Druga sprawa brak reklamacji telefonicznej. Jak dla mnie ta firma to jedna wielka porażka i to kogo ta firma zatrudnia i jaką ponosi odpowiedzialność.