Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ZgQH

Dotycząca firmy: Cinema City

Treść opinii: Jako kino-maniak, bardzo często oglądam filmy na dużym ekranie. Jestem posiadaczką karty Unlimited. Co mogę napisać o obsłudze kina? Nigdy nie miałam problemu, aby kupić bilet lub anulować rezerwację. Kolejki, które czasami pojawiają się przed kasami są rozładowywane poprzez dodatkowy personel. Dodatkowi pracownicy zawsze są obecni w takich sytuacjach.Pomimo dodatkowych osób przy kasach spotykam się z sytuacją, że klienci, którzy stali w kolejkach po bilet spóźniają się na seans. Jestem zwolenniczką kupowania biletów online. Zakup popcornu lub coli przeważnie odbywa się bez kłopotów. Na 20 zakupionych napoi , tylko jeden wymagał interwencji. W napoju nie było gazu. W kinie można zauważyć nowych pracowników, którzy zawsze mają plakietki z imieniem oraz informacją: "Uczę się". Dwa zauważalne minusy: - niedokładnie wyczyszczone sale kinowe, - długi czas oczekiwania na otwarcie drzwi