Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Po rezygnacji usług internet TV i telefon próbowaliśmy z babcią zamówić usługi jeszcze raz. Jednak co się okazało najtrudniej było im uruchomić najstarszą możliwą usługę czyli telefon stacjonarny. Babcia chciała konkretny numer, który miała wcześniej u nich. Wszystko trwało miesiąc czasu. Konsulantka (dane osobowa pracownika usunięte przez administratora - RODO) stwierdziła, że babcia napewno ma telefon uszkodzony co się okazało nieprawdą. Telefon podłączony bezpośrednio do modemu działał, a winny był kabel. Pani ponadto dała babci kabel ethernet zamiast rj-11. Brak kompetencji obsługi. Pomijam fakt, że babcia ma naliczone dodatkowe opłaty, ktore jak zapewniał kierownik salonu nie powinny mieć miejsca i można normalnie dzwonić, a to ja miałem rację a kierownik salonu podobno po sprawdzeniu w systemie stwierdził, że babcia może normalnie korzystać z telefonu.