Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Obsługa tej firmy to jedna wielka masakra. Formularz umożliwia złożenie zamówienia z opcją odbioru władnego po 4 godzinach. Skoro formularz umożliwia to znaczy że sprzedawca zobowiązuje się do takiej usługi - niezależnie kim jest. Niestety złożone zamówienie przez formularz na stronie z opcją odbioru za 4 godziny okazało się porażką. Pracownicy mówili o tym, że nie za 4 godziny ale dopiero w poniedziałek. Nie mówiąc już o braku chęci pomocy w rozwiązaniu problemu. To samo jakaś kobieta w pod ogólnym numerem reklamacji. Pytam się po co ona jest skoro jedyne co potrafi powiedzieć, że trzeba kontaktować się z kompletnym sklepem Taka pomoc to fikcja. Niestety jako klient zostałem bez towaru, bez chęci pomocy przez pracowników, bez zrozumienie i bez pieniędzy ponieważ oczywiście musiałem wykonać przelew aby zamówienie mogło być zrealizowane. Niestety ta firma to już dno dna :(