Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_xP0V

Dotycząca firmy: Hebe

Treść opinii: Kurier zamówionego i opłaconego zamówienia nie dostarczył, po moim telefonie powiedział, że nie zauważył nr mieszkania w zamówieniu, a przez telefon nic nie słyszał. Wysłałam wcześniej też smsa potwierdzającego adres, nie odczytał. Poprosiłam o ponowne dostarczenie przesyłki w dniu kolejnym, pomimo tego kurier przesyłkę odesłał. Minęły 2 tygodnie, pani z obsługi klienta mówi że ponowne dostarczenie jest niemożliwe, bo produkty trafiły na magazyn, zwrócą koszta... A gdzie komunikacja z klientem?? To jedyna firma, która nie wysyła smsów/maili informujących o przesyłce. To, że klient raz nie odbierze telefonu, bo pracuje,od razu oznacza, że zamówienie przepada. Skandal i jeszcze raz skandal. Słaba polityka firmy, słaba komunikacja, nieudolni kurierzy. Nie polecam współpracy z tą firmą. Żadnych zamówień internetowych więcej na stronie Hebe!!!!