Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Kurier DPD pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)doręcza paczki, mimo, że klient jest obecny i przez 2 dni czeka na doręczenie, nie odbiera telefonów, smsa i nie oddzwania do klienta. Nie odbiera tel nawet od swoich przełożonych z DPD. Sugeruję firmie DPD takiego kuriera zwolnić dyscyplinarnie z pracy. Od tej pory nie będę korzystać z usług DPD i sugeruję również sprzedawcą i klientom zrobić to samo. Może to przypomni firmie DPD o profesjonalnym postępowaniu z szacunkiem do Stron transakcji, które dają im zatrudnienie. Wady Lekceważenie sprzedawcy i klienta. Brak kontaktu z i od kuriera. Nie wywiązywanie się z obowiązku dostarczenia paczki.