Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ewelina_108

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Zamówiona paczka miałą dotrzeć pewnego dnia z rana. Otrzymałam we wczesnych godzinach porannych, że paczka tego dnia będzie dostarczona. Ważne, że paczka wychodziła z Orange i podawane były godziny możliwego odbioru, tj obecności odbiorcy, tym bardziej, że odbiór osobisty przez adresata. Godziny podane były następujące: "najwcześniej jestem w domu od 17stej, od 16:30 w domu już jest ktoś z domowników" . Już po otrzymaniu wiadomości sms o planie dostarczenia tego dnia paczki próbowała się skontaktować z kurierem na podany w sms telefon do kuriera. Kurier nie odbierał - co mogę zrozumieć, napisałam sms w jakich godzinach jestem w domu po pracy (podałam adres), oraz zapytałam czy może dostarczyć mi paczkę w godzinach roboczych do 16stej do pracy..Odpowiedział zdawkowe "NIE". W związku z tym czekałam na przesyłkę w domu. Około godziny 20:30 już zaniepokojona, ze nie otrzymam chyba przesyłki mimo informacji dzwonie do kuriera, odebrał i mówi, że był i że nikogo nie było.. (okazało się, że mamy kamery wokół domu, a dom stoi na uboczu i widzimy drogi dojazdowe , drzwi i wewnątrz też okna i drzwi.. przeszukaliśmy nagrania z kamer i okazało się, że nikogo nie było.. Zadzwoniłam znowu i mówię, że kłamał. Powiedział, że pracuje do 14stej i on nie będzie jeździł po tej godzinie z pracy, zaraz mówi, że on pomaga kolegom, że on nie jest pracownikiem.. Mówił też, że nie dostarczy paczki bo w tych godzinach gdy pracuje to mnie nie ma. Prosiłam, żeby może przywiózł mi do pracy.. Następnego dnia nie odbierał telefonu, nie miałam możliwości odebrać swojej paczki a chciałam się umówić nawet w miejscu, gdzie mogę dojechać, ale nie odbierał telefonu, a gdy zadzwoniłam z innego to odebrał i gdy się dowiedział, że to ja, to odłączał się.. Patowa sytuacja, Zgłaszałam na infolinię, ale pracownik infolinii mówił, że kurier sam decyduje kiedy dostarcza paczki, i nie pomógł mi ustalić jak mogę otrzymać paczkę od tego kuriera. Potem próbowałam się dodzwonić do punktu paczek w Gorzowie, a tam na stronie internetowej jakiś numer telefonu do osoby prywatnej i to pomyłka, którą podobno pan już zgłaszał, ale nikt tego nie zmienił.. Ogólnie była paczka ale nie było się z kim porozumiec, jak i gdzie mogę odebrac paczkę. Inny pan z infolinii (dzwoniono kolejny raz, inny pracownik tym razem) zrobił już wszystko w swojej mocy, łącznie z kontaktem z wyżej opisanym kurierem i pośrednicząc pomógł mi ustalić, że paczka będzie po dwóch dniach dostarczona do punktu odbioru DPD.. Mąż odebrał paczkę, a po odebraniu...otrzymałam sms, że paczkę zostanie dostarczona tego samego dnia z innym numerem telefonu do kuriera. Dzwoniłam, by zapytać jaka paczka, bo pomyślałam, że jakaś inna, ale już nikt nie odbierał - myślę, że sobie ktoś już dowcipy robił sobie ze mnie z firmy DPD... innej paczki nie było...Okropne doświadczenie z firmą kurierską.