Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Do tego sklepu zaczęłam chodzić w czasie pandemii, kiedy pracownikom doszło sporo dodatkowych obowiązków. Należy zaznaczyć, że pracownicy dawali radę zadbać o podstawowe obowiązki sklepowe (dokładanie towaru, dbanie o czystość), ale też dodatkowe związane z pandemią (pilnowanie dystansu, zarządzanie kolejką wchodzących itp.) Na pochwałę zasługuje wysoka kultura osobista pracowników (zarówno z sali sprzedaży jak i pracowników ochrony) gdy w kontaktach z klientami następowała konieczność przypomnienia o obowiązujących obostrzeniach. Mimo napiętej w społeczeństwie atmosfery i ogólnej nerwowości potrafili zachować spokój i przypominać o zasadach z uśmiechem, w miły sposób. Nie zapominali również o drobnych uprzejmościach. W tygodniu, w którym była znaczna promocja na lody Manhattan, tez chciałam z niej skorzystać. Niestety w lodówce były już same, poobijane i uszkodzone sztuki. Pracownik ( Mężczyzna ok. 30) sam zaproponował, że da mi lody nowe, nieuszkodzone, które czekały na wyłożenie.