Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_oJ4n

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Zakupy b.tan : pianka brązująca plus rękawiczka do aplikowania tych preparatów. Całkowity koszt: 91,98 zł Obsługa niemiła, nie chcąca udzielić porady, Pani w kasie wysłała mnie do kasy samoobsługowej przy której była kolejka... ale to nie najgorsze co mnie spotkało:( Jak zapytałam o gratis, który należy się przy zakupie tych produktów (kartka przy produkcie, żeby po gratis zgłosić się do kasy), poinformowano mnie, że to pomyłka:) Dopytywałam, poinformowano mnie, ze to pomyłka koleżanki i zaproponowano mi mini lakier do włosów za 3 zł.Podziękowałam i nie wzięłam. Dowiedziałam się jednak, że przy zakupie tej pianki (cena ok. 65 zł) należy się taka sama druga pianka... jednak już nie mają? W innych sklepach po tygodniu jeszcze były te pianki dodawane do zakupów. Zgłosiłam sprawę do Obsługi Klienta ( 2 telefony, 2 maile). Zaproponowano mi, żebym wróciła do tego samego sklepu po inny gratis ale nie zaoferowano mi drugiego takiego samego produktu. Bardzo im podziękowałam i szukam innego sklepu ... żeby robić regularne cotygodniowe zakupy. Szkoda, bo obsługa w innych sklepach jest super, ale rozczarowała mnie podejście Obsługi Klienta do Klienta:) Była klientka Rossmanna