Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_wQWT

Dotycząca firmy: NEONET

Treść opinii: W dniu wczorajszym odwiedziłem sklep stacjonarny Neonet w Lublińcu przy ul. Targowej 8 w celu zakupu ekspresu ciśnieniowego Philips 5000. Po wejściu do sklepu zostałem naskoczony przez zamaskowanego pracownika, który kazał mi wyjść ze sklepu z uwagi iż nie posiadałem założonej maseczki na twarzy twierdząc, że takie mają wewnętrzne przepisy a dodatkowo on ma dwójkę dzieci i nie pozwoli mi na zakupy. Dodam, że w sklepie nie było żadnego klienta tylko około 4 pracownikow. Odpowiedziałem aroganckiemu pracownikowi, że mój stan zdrowia nie pozwala mi na noszenie maseczki co skutkowało tym, że pracownik stał się jeszcze bardziej agresywny i wulgarny. Podszedłem do półki z ekspresami nie zważając na krzyki pracownika i chcąc porównać modele 2ch ekspresów przy których nie było karteczek z opisem modelu itp zostalem zaatakowany, że mam zakaz dotykania towaru albo mam założyć rękawiczki, których nie widziałem w tym sklepie przy wejściu. Tego już było za dużo. Zostałem potraktowany jak złodziej a nie klient, który chcoał wydać 2500zł w dobie kryzysu gospodarczego. Wyszedłem i udałem się do Media Expert gdzie pracownicy bardzo miło zajęli się mną i moją chcęcią zakupu ekspresu. Bardzo miła pracownica doradziła mi jaki potrzebuję ekspres i który będzie dla mnie najlepszy. Nikt na mnie nie krzyczał, że jestem bez maseczki a co więcej w tym sklepie było bardzo dużo klientów co świadczy o jakości uslug tego sklepu. Jestem bardzo zażenowany takim potraktowaniem mnie przez pracownika sklepu Neonet co pewnie zaskutkuje oficjalną skargą. Moja opinia na temat sklepu Neonet to mniej niż zero gwiazdek ale niestety tak się nie da. Odradzam kupowania w niesympatycznej atmosferze przez njewykfalifikowanych i niedouczonych pracowników. (opinia zmoderowana przez admnistratora z uwagi na treść)