Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_rY9V

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Jak to zwykle bywa telefon od konsultanta w najmniej oczekiwanym momencie. Wiem, że to ich praca i raczej zawsze staram się przynajmniej wysłuchać drugiej strony. Początek jak zwykle ten sam-propozycja rozszerzenia i polepszenia usług. Ponieważ uslugi, które posiadałem, były dla mnie wystarczające, grzecznie Panu podziękowałem. Konsultant słysząc, że mnie do niczego nie nakłoni, zadał jeszcze jedno pytanie: czy ja wiem, że okres umowy już minął i teraz będę płacił miesięcznie o kilkanaście złotych więcej? Zaproponował mi podpisanie umowy na kolejny okres, a cena pozostanie bez zmian. Po chwili namysłu zgodziłem się na podpisanie umowy. Następnego dnia okazało się, że cena faktycznie będzie bez zmian, tylko kanałów tv mniej i dodatkowo pakiet filmowy, którego nie chciałem. Dobrze, że mogłem odstąpić od umowy i powrócić do poprzedniego pakietu. Pozostał niesmak po rozmowie z niekompetentnym konsultantem tak dużej firmy i chęć zmiany operatora.