Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_uKbt

Dotycząca firmy: InPost

Treść opinii: 1 gwiazda tylko i wyłącznie za paczkomaty, usługi kurierskie bezpośrednio do mieszkania zasługują na ujemne punkty. Kurier na Woli w Warszawie nawet nie próbował dostarczyć paczki (2 dni osoba czekająca na paczkę była obecna w domu, domofon czy telefon nawet nie zadzwoniły). Po otrzymaniu informacji, że paczka zostaje odesłana do nadawcy próbowałam skontaktować się z kurierem za pomocą numeru podanego przez InPost w SMSie. Jak się okazało był to numer do kuriera, który obsługiwał inny rejon, więc nie był mi w stanie pomóc, podobnie jak pani na czacie na stronie InPostu. Totalna porażka, jedynie paczkomaty jakoś ratują wizerunek tej firmy, chociaż też miałam z nimi kilka przygód. Kuriera pod drzwi zdecydowanie ODRADZAM, bo nie potrafi wywiązać się ze swojej pracy, ale reklamację na jakość usługi może zgłosić tylko nadawca (u mnie był to duży sklep, który nie bawi się w tego typu zgłoszenia). Kolejne zamówienie złożyłam w tym samym sklepie z prośbą o kuriera DPD, który jakoś nie miał problemu z dostarczeniem paczki po uprzednim kontakcie telefonicznym.