Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_qB9K

Dotycząca firmy: Silesia Jeans

Treść opinii: Reklamacja w państwa sklepie. Powinniście się wstydzić. 16.05 oddane zostały buty do reklamacji, wada dotyczyła pęknięcia materiału na czubkach butów. Mimo tego że prosiłam o zwrot pieniędzy na karte podarunkowa lub zwrotu pieniędzy bo taka wada nie jest w stanie zostać naprawiona żeby się nie powieliła,  naprawiliscie państwo buty. Zdaniem "rzeczoznawcy " reklamacja była bezzasadna,  Państwo wybacza, ale sama tak butów nie mogłam uszkodzić. One poprostu zaczely pękać.  Nie wspomnę już o tym że nie zostałam poinformowana O wysyłce butów,  żadnego meila, listu przewozowego oraz telefonu,  okej. Przebolalam,  trudno, niedopatrzenie  zdażą się.  Po dwóch tygodniach użytkowania butów (na nogach miałam je 4 razy), byłam zmuszona znów oddać buty, bo powstała tą samą wada, materiał znów zaczął się odklejac. Pani przyjmująca reklamację  powiedziała że dopisze to że nie chce kolejnej naprawy butów  bo to mija się z celem, chce zwrotu pieniędzy lub zwrotu środków na kartę podarunkowa co zanotowała.  Po dwóch tygodniach  przyjechał kurier , czyli dziś.  Otworzyłam paczkę z butami i doznałam  szoku, w paczce znajdowały się te same buty które oddałam, wyslaliscie  je Państwo bez naprawy , reklamacja znów była bezzasadna według was. Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie kierownika działu reklamacji bo sytuacja robi się powoli śmieszna A zarazem żenująca. Powinno wam zależeć żeby zatrzymać przy sobie klienta,  a wy go poprostu  nie szanujcie . Czuje się w tym momencie oszukana oraz przez panstwa zlekceważona.  Bardzo prosze o podjęcie  konkretnych kroków w tej sprawie, w innym wypadku sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów. Czekam na telefon po godzonie 16, gdyz wczesniej jestem w pracy.