Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_dUzT

Dotycząca firmy: Black Red White

Treść opinii: Zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika infolinii.W grudniu po zwrocie lampy otrzymałam kartę podatkową. Na stałe mieszkam za granica. Pani poinformowała mnie,że ważność karty jest o trzy miesiące przedłużona. Kiedy w lipcu udałam się do sklepu okazało się że karta jest przeterminowana. Po 2 miesięcznej wymianie korespondencji z pracownikiem działu reklamacji nie udało mi się odzyskać swoich pieniędzy. Czuję się przez firmę okradziona. Pracownica serwisu od samego początku traktowała mnie jak intruza. Nie odsłuchała rozmowy tylko poinformowała mnie,że nie ma możliwości przedłużenia mojej karty. W efekcie po 2 miesiącach była taka możliwość ale ja nic nie warta kartę wyrzuciłam. Żadna inna obcja nie była możliwa. Sposób w jaki zostałam potraktowana to skandal. Zastanówcie się dobrze nad zakupami . Po ich zwrocie możecie się też pożegnać ze swoimi pieniedzmi