Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_M1gL

Dotycząca firmy: SAM-SCAN

Treść opinii: Panie ekspedientki w czasie epidemia przywłaszczyły sobie prawa do decydowania kogo obsłużą. Zostałam nieobsłużona dwukrotnie, za PIERWSZYM razem ponieważ "nie mam maseczki", mimo iż miałam zakryty nos i usta odzieżą, DRUGI raz już po zakupieniu maseczki, Pani ekspedientka mnie nie obsłużyła udając, że mnie nie słyszy kasując kolejną osobę, rzucając tekstami, że nie było to takie trudne posiadać maseczkę, po czwartej mojej uwadze, kazała mi robić zakupy od nowa ponieważ moje rzeczy już zostały rozłożone. ABSURD! Nie uważam, że przy szybkich zakupach mając zasłonięte usta i nos nie powinnam być obsłużona, tym bardziej wraz z uszczypliwość KILKU Pań Ekspedientek na mój temat. Pomijam już, że jedna z Pań weszła ze mną w dyskusję dotyczącą prawa odnośnie właśnie obowiązku zakrywania ust i nosa.