Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_2V5u

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Chciałbym podzielić się opinią dotyczącą kontaktu infolinii sieci Play w celu przedłużenia kończącej się umowy. Przede wszystkim chcę zwrócić uwagę na profesjonalizm konsultanta, ponieważ mimo, że wiedział do kogo i w jakim celu dzwoni w pierwszej kolejności zweryfikował mnie, czyli rozmówcę. Proces weryfikacji wyglądał dwuetapowo: konsultant poprosił o podanie numeru telefonu rozmówcy a następnie poprosił o podanie hasła. Dopiero po upewnieniu się, że rozmawia z właściwą osobą przeszedł do meritum. Tu kolejne miłe zaskoczenie, ponieważ doradca nie przedstawił tzw. "gotowca" a szczegółowo wybadał moje potrzeby i oczekiwania związane z telefonią komórkową. Pojawiło się dużo pytań otwartych, konsultant przytaczał moje odpowiedzi, upewniał się czy dobrze mnie rozumie, robił podsumowania. Proces finalizacji również uważam, że wypadł nienagannie, pomimo, iż nie zdecydowałem się od razu na przedłużenie oferty, konsultant do końca próbował mnie przekonać by nie zwlekać z decyzją, używał przy tym merytorycznych argumentów, przytaczając moje wcześniejsze wypowiedzi oraz nawiązywał do moich potrzeb. Mimo, że niejednokrotnie rozmowa z telemarketerem kojarzy się niezbyt pozytywnie, w ogóle nie poczułem zmęczenia, wręcz przeciwnie, cieszyłem się, że ktoś potraktował mnie poważnie i poświęcił mi tyle czasu ile było potrzeba. Zdecydowanie duży pozytyw.