Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ezLj

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: Państwa działalność to jakaś kpina i żenada. Pierwszy raz od wieeeelu lat miałam NIEprzyjemność skorzystać z Państwa usług. Pierwszy i ostatni. Wysłałam w lipcu zaproszenie na ślub do Norwegii. Dla pewności dwa do tej samej osoby. Pierwsze poszło zwykłym listem, drugie poleconym priorytetem. Uwaga - ŻADNE z dwóch nie dotarło, pomimo, że druga przesyłka (polecony-priorytet) rzekomo miała być na miejscu w ciągu zaledwie 3 dni roboczych. W sierpniu złożyłam reklamację, na którą po dziś dzień nie mam żadnej odpowiedzi, a początkiem września - niespodzianka - AWIZO. Poszłam na pocztę je odebrać, okazało się, że mój list z Norwegii do mnie wrócił. I tu kolejna niespodzianka - miła Pani z okienka mówi do mnie: "5,60zł". Zdębiałam. TAK, okazało się, że pomimo, iż mój list NIGDY nie dotarł na miejsce, a ja wydałam 2 razy pieniądze na przesyłkę, to jeszcze teraz muszę ponownie zapłacić za to, że wrócił do mnie do Polski (choć jest mi zupełnie niepotrzebny). Szczerze mówiąc brak mi słów, aby opisać zażenowanie, jakie poczułam. To jest po prostu ŻAŁOSNE, że pobieracie Państwo na każdym kroku pieniądze, za usługi, które w ogóle nie zostały zrealizowane. To Państwo powinniście mi oddać zmarnowane pieniądze, a nie jeszcze żądać ich ponownie ode mnie. NIE POLECAM. To, co Państwo robicie to śmiech na sali, mam nadzieję, że ta instytucja zostanie zamknięta na rzecz innych, prywatnych operatorów, którzy o niebo lepiej wywiązują się z podjętych zobowiązań.