Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_CXIB

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Do oddziału wszedłem przed południem i nie było kolejki. Jeden z doradców wstał, podszedł do mnie, przywitał się i zapytał jak może pomóc. Odpowiedziałem mu, że chciałbym dokonać wpłaty na swoje konto. Skierował więc mnie do doradczyni zajmującej się obsługą kasową i poprosił abym później podszedł do niego. Obsługa przy kasie bardzo miła i profesjonalna. Jakbym wiedział to bym podzielił wpłatę na mniejsze kwoty. Po wpłacie podszedłem z powrotem do doradcy. Ten wstał i poprosił mnie aby usiadł. Następnie bardzo zachęcająco przedstawił mi ofertę kredytu, która była atrakcyjna, ale nie skorzystałem z niej. Na koniec doradca wręczył mi swoja wizytówkę i zaprosił do kontaktu lub wizyty w przypadku jakichkolwiek kwestii bankowych. Po czym wstał i pożegnał się ze mną Polecam ten oddział każdemu!