Opinia użytkownika: Klient_BZNQ
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: Mam wiele zastrzeżeń do transakcji: 1) W ogłoszeniu na stronie nie było informacji, że do podanej ceny doliczają 990 zł „opłaty handlowej”, również tej informacji nie udzieliła mi babka w trakcie rozmowy telefonicznej. Musiałem wykłócać się, żeby nie doliczyli mi tej opłaty. Stanęło na tym, że kupiłem Pandę za 12 tys., czyli za cenę jaka była w ogłoszeniu. 2) Generalnie w trakcie rozmowy telefonicznej było takie nastawienie, żeby udzielić jak najmniej informacji o samochodzie, za to jak najszybciej ściągnąć na plac z autami. Numer VIN (nadwozia) otrzymałem dopiero wówczas, gdy powiedziałem, że „chcę auto sprawdzić w CEPIK bo jeśli z samochodem będzie coś nie tak to nie opłaca mi się na plac przyjeżdżać”. 3) Na auto otrzymałem gwarancję, ale co z tego skoro na nic się nie przydała – nie chcieli mi uznać wady polegającej na tym, że wyświetlacz mrugał; w odpowiedzi na pisemną reklamację powiedzieli - mówiąc w skrócie – „że wiedziałem co biorę”. Skąd miałem wiedzieć, że wyświetlacz nie przestanie mrugać? 4) W ogłoszeniu było napisane, że auto miało jednego właściciela, a w rzeczywistości miała dwóch – gdy to sprawdziłem w CEPIK jeszcze będąc na placu – facet powiedział, że „kolega musiał się pomylić wystawiając ogłoszenie”. Generalnie nie polecam, a jeśli ktoś zechce skorzystać z ich usług to wszystko dobrze sprawdzić w CEPIK i twardo negocjować.