Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_y4lM

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: NIEKOMPETENTNA FIRMA! ODRADZAM KORZYSTANIA z jej usług. Po dwóch dniach od nadania na trackingu pojawia się informacja, że przesyłka nie zostanie doręczona bo błędny adres. Oczywiście jest prawidłowy. Kontaktuję się z firmą i otrzymuję odpowiedź " Proszę o kontakt z Pocztą Polska w celu ustalenia spedytora doręczającego paczkę.", Kontaktuję się ponownie i otrzymuję kolejną informację: "W naszym systemie nie mamy zarejestrowanego takiego zamówienia. Sugeruje w tej sytuacji skontaktować się z nadawcą w celu ustalenia szczegółów." Po interwencji nadawcy, na trackingu pojawia się informacja, że przesyłka zostanie dostarczona. Po 8 dniach dpd informuje mnie, że przesyłka została zwrócona do nadawcy, ze względu na zły adres. Adres prawidłowy. Najpierw twierdzili, że nie mają takiej przesyłki, po przeszło 2 tygodniach okazało się, że jednak była u nich i ją odesłali. Tylko nadawca też jej nie ma – odesłano 9 dni temu, tak twierdzą. NIEKOMPETENCJA i TYLE! TAKIE FIRMY NIE POWINNY ISTNIEĆ. Miało być szybko. Teraz nawet nie wiadomo gdzie jest ta przesyłka, bo do nadawcy nie wróciła.