Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Jakość obsługi klienta pozostawia w tym salonie wiele do życzenia. Jako abonament sieci Orange przy okazji kończącej się umowy chciałam ją przedłużyć w salonie. Niestety spotkałam się z niemiłym i nieprofesjonalnym potraktowaniem klienta. Sprzedawca proponował niekorzystne oferty, a na pytania czy możliwe są niższe koszty przedłużenia umowy zgodnie np. z reklamą w TV w arogancki sposób odmawiał lub wykręcał się od odpowiedzi, a na prośbę np. wytłumaczenia niezrozumiałych kwestii odpowiadał niechętnie i nerwowym tonem. Obsługa nastawiona jest tam wyłącznie na własny interes, a nie słucha preferencji klienta. Ponadto naciskają na klienta i wywierają na nim niekomfortową presję, na zasadzie " ta oferta lub żadna inna". Nie jestem zadowolona z jakości obsługi w tym salonie, jest na niskim poziomie.