Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_wKTe

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Witam, na wstępie zaznaczam, że do tej pory nie miałam żadnych zastrzeżeń do zakupów w sklepach stacjonarnych, mało tego bardzo lubiłam robić zakupy w sklepach Rossmann, jednak parę dni temu skusiłam się na zakupy online i więcej w tym sklepie zakupów nie zrobię!!! Bowiem w myśl regulaminu sklepu włożenie dostępnych na stronie produktów do koszyka i zapłacenie za nie przelewem natychmiastowym online nie jest równoznaczne z tym, że te produkty są faktycznie dostępne. Dowiedziałam się o tym dopiero po kilku dniach oczekiwania na przesyłkę, kiedy dostałam maila z informacją, że są one niedostępne!!! Okazało się, że dostępność produktów jest dopiero sprawdzana na etapie ich kompletacji!!! Co z tego, że ja już za nie zapłaciłam.... Rozumiem, że coś może być niedostępne i jakbym dostała taką informację przed opłaceniem zakupów, bo np trzeba sprawdzić stan magazynowy jakiegoś produktu (informacja!!! że jest mały stan magazynowy), ale nie po kilku dniach od opłacenia wszystkiego i przy oczekiwaniu na przesyłkę!!! Tym bardziej, że były tam produkty na których bardzo mi zależało. Więcej zakupów w Rossmanie nie zrobię! To jest podobno standard w tym sklepie przy produktach w promocji... Rzecznik praw konsumenta polecił skorzystanie z art. 471 kc i zgłoszenie sprawy do UOKIK. Nie da się wysłać tej informacji bez gwiazdek, więc jestem zmuszona dać jedną....