Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_EuGl

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Przestrzegam! Zakupiłem młotowiertarkę Graphite. Podobnej (starszy model) używałem przez 10lat i był super, dlatego postanowiłem kupić kolejny tego producenta. Niestety okazało się, że to totalny bubel! Udar rozleciał się po półtora godziny wiercenia. Ale to nie wszystko. Przestrzegam przede wszystkim przed zakupami w Mediaexpert. Zakup dokonałem przez sklep internetowy, przez zarejestrowane konto i przez to konto, w dn. 15.11.2020r. złożyłem reklamację na podstawie rękojmii. Mediaexpert przyjął reklamację i potwierdził to mailem, podał nr RMA100167064. Pomimo, iż zakup był przez sklep internetowy, zmuszono mnie do zawiezienia wiertarki do sklepu stacjonarnego, w którym odbierałem towar. W sklepie obsługa odmówiła mi przyjęcia towaru ponieważ nie miałem oryginalnego paragonu pomimo, że miałem wydruk potwierdzenia przyjęcia reklamacji(!) wydruk dokonania zakupu w sklepie internetowym(!). Pani stwierdziła, że nie ma dostępu do tego systemu i moje dokumenty ją nie interesują. Po kilkunastu mailach i kolejnych tygodniach przepychanki, w których wprost podawałem przepisy K.C. i opinie UOKiK, w końcu przysłano kuriera. Po kolejnych kilku dniach, znów zażądano ode mnie dosłania PARAGONU, bo inaczej profesjonalny serwis nie przyjmie wiertarki do sprawdzenia! Mam nadzieję, że Mediaexpert wkrótce dołączy do A. W końcu zażądałem podania podstawy prawnej w oparciu, o którą sprzedawca(!) rozpatrzenie reklamacji uzależnia od przedstawienia paragonu. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W dn. 22.12.2020, po ponad miesiącu od przyjęcia reklamacji podając przepisy K.C. poinformowałem Mediaexpert o tym, że czas na rozpatrzenie reklamacji minął, a ponieważ nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną i zażądałem natychmiastowego wykonania żądania określonego w reklamacji w trybie rękojmi. Do dziś, po prawie 2 miesiącach Mediaexpert nadal prawo konsumenta i klienta ma w głębokim poważaniu.