Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: FedEx

Treść opinii: Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, a odbieram i nadaję sporo paczek każdego miesiąca. Dodatkowo praca oddziału w Łodzi nie nadaje się do jakiegokolwiek cenzuralnego skomentowania. Paczka wysłana jako ekspres międzynarodowy z GB (deklarowane 3-5 dni na dostarczenie) dotarła w dwa dni (sobota i niedziela) do Polski, więc do tego momentu serwis perfekcyjny. Dokumenty do odprawy celnej odesłałem w ciągu dwóch godzin od ich otrzymania, ale przesyłka i tak utknęła na dwa dni. Rozumiem jednak, że FedEx nie ma pełnego wpływu na przebieg odprawy i mogą się pojawić wyjątkowe okoliczności. Piątego dnia od nadania przesyłka trafia do oddziału w Łodzi, rzekomo po odjeździe kuriera z jednostki. Nie wiem jakie ma to znaczenie dla mnie jako klienta, że kurier odjechał, jeden kurier obsługuje całe województwo? Nadal nie interweniuję. Szóstego dnia od nadania przesyłka nadal pozostaje w oddziale łódzkim, nie podjęto nawet próby jej doręczenia. W międzyczasie ja otrzymuję mailowo kolejne aktualizacje statusu przesyłki z przesunięciami planowanego doręczenia. Nie jestem roszczeniowym klientem, więc nadal nie interweniuję. Siódmego dnia jestem przekonany, że przesyłka dotrze, mam wolny dzień, czekam spokojnie na kuriera w domu. O 13:30 otrzymuję aktualizację statusu z informacją, że kurier nie zastał adresata... Kolejne aktualizacja statusu z informacją o przełożeniu dostawy na dziesiąty dzień od nadania (sic!), bo oczywiście mamy przed nami sobotę i niedzielę. Żadnego dzwonka domofonu, żadnego telefonu, żadnego awiza. Po przeczytaniu maila dzwonię na infolinię. Spotykam się z bardzo konkretną obsługą ze strony uprzejmego konsultanta. Pan wysyła zgłoszenie do oddziału FedEx w Łodzi z prośbą o zawrócenie kuriera i zaleca oczekiwanie na kolejną aktualizację statusu. Uznaję sytuację za załatwioną. Mijają dwie godziny, brak dalszych informacji. Ponownie dzwonię na infolinię, tym razem odbiera Pani konsultantka, równie miła jak mój poprzedni rozmówca. Pani potwierdza, że zgłoszenie zostało wysłane, ale łódzki oddział w ogóle nie odpowiedział. Proponuje mi ponowienie zgłoszenia, na co się zgadzam, ale informuje mnie również, że na tym kroku Jej możliwość interwencji się kończy. Zupełnie nie rozumiem tego systemu zarządzania, braku możliwości wpływu centrali na działanie oddziałów terenowych, ani tego że jednostka terenowa może najzwyczajniej w świecie nie odpowiedzieć na zgłoszenie klienta i tym samym zamknąć dalszy bieg sprawy. Wy tak na poważnie? Oczywiście złożę reklamację, co i tak już niczego nie zmieni, bo paczkę dostanę być może w przyszłym tygodniu, a być może już nigdy (zwłaszcza po wystawieniu niniejszej opinii). Ja w pełni rozumiem, że mamy specyficzne czasy i wyjątkowe okoliczności, ale pracownik FedEx potwierdził nieprawdę co do próby doręczenia w dokumentacji firmowej, a firma nie reaguje na to w żaden sposób i ceduje rozwiązanie sprawy do oddziału terenowego, który sprawę uznaje za nieistniejącą. Gdybym chciał czekać na przesyłkę tygodniami to nie korzystałem z usługi ekspresowej, choć na pewno powinniście zmienić nazwę usługi jeśli chcecie stać się kiedyś firmą rzetelną i uczciwą wobec klientów. Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy osobom, które pozostają w rejonie obsługiwanym przez łódzki oddział FedEx.