Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_8tc4

Dotycząca firmy: NEONET

Treść opinii: NAJGORSZY SKLEP! NIE POLECAM! Zero profesjonalizmu i podejścia do klienta. W dniu 30.12.2020 dokonałam zakupu lodówki do zabudowy w sklepie NEONET w Łasku (lodówka znajdowała się wtedy w Słupsku). W dniu złożenia zamówienia poinformowano mnie, że lodówka zostanie dostarczona w dniu 8 stycznia w godz. 16-20:00 bezpośrednio do klienta w związku z opłaceniem kwoty transportowej (taka data widnieje także na fakturze). W dniu 8 stycznia poinformowano mnie (po telefonie do sklepu), że lodówka nie dojedzie w danym dniu. Po licznych kontaktach telefonicznych i rozmowie z kierownikiem sklepu w Łasku dowiedziałam się, że wina leży po stronie firmy kurierskiej. Informacja nie została potwierdzona przez firmę kurierską, która potwierdziła, że w Słupsku lodówka nie była przygotowana do odbioru. W dniu 8 stycznia lodówka dopiero wyjechała ze Słupska z którego miała być dostarczona do sklepu w Łasku. Reasumując, w dniu w którym lodówka miała do mnie dotrzeć - dopiero została spakowana do wysyłki ze Słupska do Łasku. Po ponownym kontakcie ze sklepem NEONET poinformowano mnie, że lodówka dojdzie w poniedziałek między 10 a 12 (tj. 11 stycznia). W dniu 11 stycznia zadzwoniono do mnie, że lodówka została w Koszalinie z niewiadomych przyczyn i dojedzie do nas za około 4 dni. (????) Sytuacja jest o tyle groteskowa i kuriozalna, że w domu (w związku z przeprowadzką) nie ma żadnej lodówki i zmuszona jestem w towarzystwie małego dziecka trzymać produkty spożywcze na tarasie lub parapecie. W dniu wczorajszym (tj. 15 stycznia) o godz. 20:00 przyjechała lodówka. Jednak firma transportowa (mimo zapisu w fakturze ,,ustawienie i przygotowanie lodówki do pracy") - odmówiła przyjazdu na drugi dzień żeby wykonać usługę. Po telefonicznym kontakcie Pana z Firmy transportowej (prowadzonej przy mnie) z Zastępcą Kierownika usłyszałam, że ktoś ze sklepu przyjedzie DZISIAJ (dzień po odebraniu lodówki żeby ją ustawić, wstawić do zabudowy i przygotować do pracy zgodnie z informacją na fakturze). W dniu dzisiejszym NIKT do mnie nie zadzwonił i NIKT nie przyjechał. Po moim telefonie sklep nie wie o co chodzi i mogą przyjechać w poniedziałek tj. 18 stycznia o godz. 16. Tak więc kolejne dwa dni bez lodówki. Po próbie ponownego kontaktu nikt nie odbiera. Zresztą od 8 stycznia przestano odbierać ode mnie telefony :) Po raz pierwszy spotykam się z takim brakiem profesjonalizmu i opóźnieniem, które w dniu dzisiejszym (odliczając święta i weekendy) wynosi już 11 dni. Zgłoszono sprawę mailowo do BOK - żadnych konkretów, żadnej rekompensaty, żadnego przyznania się do winy. Nie polecam sklepu w Łasku oraz całej sieci sklepów NEONET. Inny dostawca nie pozwoliłby sobie na taką sytuację, a klientowi kłaniałby się w pas. To co spotkało mnie znacznie odbiega od standardów obsługi klienta.