Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_GCC7

Dotycząca firmy: Van Graaf

Treść opinii: Na wstępie powiem żeby nie wierzyć opinią na opineo.pl. Jak dla mnie piszą tam sami "figuranci" podstawieni pewnie z biura obsługi klienta VAN GRAAFA. Nie będę się wdawać w szczegóły mojego zamówienia u nich, którego i tak nie dostałam. W skrócie zamówiłam towar. Podobno wysłali, podobno kurier był u mnie, podobno odmówiłam przyjęcia paczki. Paczka podobno wróciła do nich. Bardzo mi na niej zależało bo to miał być prezent urodzinowy dla kogoś z mojej rodziny. Nic nie wiedziałam - kiedy wysłali, kiedy miałam oczekiwać kuriera. Podobno paczka u mnie była i wróciła. Interweniowałam u konsultanta kuriera, który to rozwoził. Sami wyrazili zdziwienie praktyką tego sklepu, gdyż nie podali kurierowi ani mojego telefonu, ani maila. Kurier nie mógł w tym przypadku inaczej postąpić. Próbowałam więc dzwonić na infolinię VANGRAAF. Dzwoniłam od 10.00 do 17.00 - nic. Dla zasady uparłam się, że muszę się połączyć. Nie udało, się a wykonałam ponad 200 telefonów. Potem wysyłałam maile na wszystkie możliwe adresy i formularze kontaktowe. Ogółem maili było ponad 60. Żadnej odpowiedzi. Udało mi się porozumieć z paroma osobami, które zamówiły towar u nich i go reklamowały z różnych powodów. Zwrot środków tym osobą ze strony VANGRAAF zakrawa o kpinę. Jak dla mnie infolinia tej marki istnieje tylko w teorii a ci, którzy ją powinni obsługiwać siedzą na forach internetowych i stronach oceniających jakość usług i piszą opiewające, natchnione, ocierające się o orgazm opinie o wspaniałości ich usług. Przecież nie będą odpowiadać na niewygodne pytania zawiedzionych klientów, bo udzielenie logicznych odpowiedzi na to co prezentują, byłoby pewnie niemożliwe. Wygląda to tak jakby prowadzili jakiś przekręt na środkach finansowych i do bólu unikali bezpośredniej konfrontacji z klientami. Unikając skarg klientów i udając, że "wszyscy konsultanci są zajęci" dyktują jawnie swoje warunki postępowania z ludźmi. Tą marką powinny chyba zainteresować się jakieś służby. Ja tę markę będę omijać z daleka.