Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_b6yJ

Dotycząca firmy: LUX MED

Treść opinii: Wizyta była płatna 177 zł uważam że bardzo droga ale tata chciał iść więc poszliśmy.Do gabinetu najpierw wszedł tata za 2 minuty do gabinetu zostałam poproszona ja czyli córka po wejściu pani doktor poprosiła żeby tata się rozebral a pani doktor na 2.5minuty wyszła do innego pacjenta nie powinna tak zrobić miała wizytę płatną i powinna się tylko na niej skupić.Najlepsze było badanie pleców mojego taty przez Panią doktor nie miała podstawowych narzędzi neurologicznych do badania pacjenta żeby sprawdzić czucie na plecach pacjenta najpierw szukała po szafkach sprzętu metalowego a jak go nie znalazła wzięła sztywną papierową ulotkę złożyła parę razy i przejechala po plecach pacjenta to dopiero był sprzęt czegoś takiego się niespodziewałam następnie nie działała drukarka żeby wydrukować skierowanie na przeswietlenie pani doktor kazała iść po skierowanie do rejestracji i jeszcze pani doktor złe wpisała receptę maść bez recepty wypisala na receptę a tabletki na receptę nie zostały wypisane wcale musiałam jeszcze raz przyjść do przychodni do rejestracji ale pani doktor już nie było mam czekać na receptę od innej pani doktor może wypisze.Uważam wizytę za te 177zł za porażkę pani doktor .Pacjent powinien w ramach przeprosin otrzymać darmową wizytę u specjalisty ale innego już.Pani doktor powinna trochę szanować pacjenta.Pozdrawiam