Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_kgFc

Dotycząca firmy: eobuwie.pl

Treść opinii: witam, dnia 26.03.2021r zadzwoniłam na infolinie sklepu" eobówie ".Chciałam w tej firmie zamówić buty i dowiedzieć się jak wygląda zwrot towaru w razie złego rozmiaru. Telefon odebrał jeden z panów. Nazwiska niestety nie usłyszałam ,ponieważ Pan z infolinii mówił bardzo cicho. Mój rozmówca zapytał się w czym może mi pomóc, wiec odpowiedziałam ze pierwszy raz robię zakupy w ich sklepie i proszę o informacje o zwrocie towaru. Pan powiedział że zwrot jest możliwy i że pieniądze z zwrotu przesyłają na konto. Nie wytłumaczył jak odesłać towar i jaki jest na to czas. Bardzo byłam rozczarowana. Zapytałam się jeszcze jak się zalogować na ich stronie ,mój rozmówca odesłał mnie do "poczytania "na ich stronie, co było dla mnie szokiem. Pan nie był miłym a raczej przeciętnym rozmówcą i wydawać by się mogło jak by pracował za karę. Nie zachęcił mnie do kolejnych zakupów. Na pewno już nigdy nie zrobię zakupów na ich stronie. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)