Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_bOHt

Dotycząca firmy: Trendy Opticians

Treść opinii: Kiedy okazało się, że sprzedane mi w tym salonie okulary posiadają powycierane szkła (dostałem egzemplarz "wystawowy" najwyraźniej wielokrotnie wycierany z powodu regulacji covidowych), nie spodziewałem się, że próba odzyskania pieniędzy, które za nie zapłaciłem, kosztuje mnie tyle czasu i nerwów. Obecna w sklepie pani powiedziała mi, że nie przyjmują zwrotów, mimo faktu, że okulary nie były wykonane na zamówienie ani nie minął termin 14 dni. Zaproponowała mi złożenie reklamacji, co też uczyniłem, jasno zaznaczając, że oczekuję zwrotu pieniędzy, po czym poszedłem do sklepu Vision Express i zakupiłem inny, nieuszkodzony egzemplarz wspomnianego modelu. Sądziłem, że z tym skończyły się moje problemy. Po kilku dniach jednak okazało się, że chociaż sklep przyjął reklamację, nadal nie chciał mi zwrócić pieniędzy, a proponuje w zamian inny egzemplarz okularów, którego już nie potrzebowałem (bo kupiłem inne okulary) i po który musiałbym specjalnie fatygować się do sklepu, mimo, że to ich winą było sprzedanie mi wadliwego egzemplarza. Pani w telefonie, którą o to zapytałem, oznajmiła, że musiała nastąpić pomyłka i że pan odpowiedzialny za podjęcie tej decyzji odezwie się do mnie kolejnego dnia. Niestety, pan owszem odezwał się, powiedział jednak, że podtrzymuje swoją decyzję i nie zwróci mi pieniędzy, które zapłaciłem za wadliwy produkt zakupiony w sklepie, które według wszelkich zasad przyzwoitości powinienem był otrzymać z powrotem. Zaoferował jednak możliwość złożenia odwołania, co uczyniłem, marnując jeszcze więcej swojego czasu na czołganie się przez procedury. Zamiast jednak oczekiwanego zwrotu pieniędzy na konto, dostałem jedynie SMS (z numeru, na który nie mogłem odpowiedzieć), że "przedmiot reklamacji czeka w salonie" (dalsze marnowanie mojego czasu). Po tym, jak zadzwoniłem do salonu, okazało się, że w II instancji moja reklamacja została odrzucona. Dlaczego? Poprosiłem o uzasadnienie, brzmiało w skrócie: "bo możemy." Minął już grubo ponad miesiąc od sprzedania mi wadliwych okularów. Pieniędzy nie odzyskałem do dnia dzisiejszego. ODRADZAM korzystanie z usług tego salonu. Nigdy więcej nie zaufam firmie, która nie potrafi uszanować klienta, przyznać się do błędu i zwrócić pieniędzy za wadliwy produkt. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)